Use a marketplace where every item is a wrapped product and must contain every stakeholder's interest

+3  

YAML Idėja

There is a bias towards low cost. But if every item in your market place covers every needs of every stakeholder, you won't fail to meet the requirements of the principal agent problem.

You have to make the marketplace sell wrapped commodities.


(nesiųsti pranešimų) (nebūtinas) Prašome prisijungti.

Man tai prasminga ir susijusi su [vartotojų kainų suskirstymo reikalavimo] idėja (/ metodas / 722 /).

Kaip, jūsų nuomone, tai įgyvendinta? Ar tai būtų rodoma ant visos pakuotės, ant gaminio įvyniojimo? Pavyzdžiui, kalbant apie maisto produktą, - ne tik kainą, gamintoją ir maistines medžiagas, - bet ir visą istoriją ir apie tai, kaip susiję agentai gaus naudos iš mano pirkinio.

Aš tikrai manau, kad ši informacija turės įtakos pirkimo modeliams, bet kaip jūs sutelksite visą informaciją į produktus? Nors galėtume tiesiog pridėti tinkamus QR kodus, nukreipiančius į internetinius adresus su paaiškinimais, žmonėms patinka patogumas, kai nereikia nuskaityti kiekvieno elemento savo telefone. Ar tokiu atveju padarytumėte kokį nors įmantrų spalvų kodą pradiniam atrankai, pasivaikščiodami ar slinkdami turgavietėse, ar kaip tai įsivaizduojate?

It makes sense to me, and relates to the idea of consumer price breakdown requirement.

How do you see it implemented? Would displaying the entire supply chain, on the wrapping of the product do it? For example, in case of a food product, -- not just the price, manufacturer and nutrients, -- but the entire story, and how related agents will benefit from my purchase.

I certainly think this information would affect purchasing patterns, but how would you compact that all information onto the products? While we could just add proper QR-codes, leading to web addresses with explanations, people like the convenience of not having to scan every item with their phones. In that case, would some kind of elaborate color-coding for initial screening while strolling or scrolling through marketplaces, do it, or how do you imagine it?


Aš matau, kad kiekvienas produkto pirkimas finansuoja veiklas ar programas, pinigai turi būti fiziškai nukreipti į tas sritis. Tai aš turiu omenyje apvyniotą, jūs perkate ne tik daiktą lentynoje, bet ir investuojate į daugybę kitų dalykų.

Žemėlapis ant vyniojamojo popieriaus arba nuoroda į gaminio žemėlapį yra puiki idėja. Man tai patinka.

I see every purchase of a product funds a set of activities or programmes, the money must physically go to those areas. That's what I mean by wrapped, you're buying more than just the thing on the shelf, but you're investing in lots of other things too.

A map on the wrapper or a link to the product map is a great idea. I like that.


<u> // finansuoja veiklą ar programas rinkinį </u>

Hmm. Iš tikrųjų tai vyksta kur kas giliau, nei galima tikėtis - veiklai ar programai - taip pat būdingi visi noro ir pažinimo aspektai. Ar mums nereikės viso f (x) = y apvynioti? :)

Panašu, kad tai, ką mes natūraliai turėtume turėdami 0oo produktų, nes produktai čia yra sujungti su projektais, o jie turi idėjų ir tikslų ... pirkdami 0oo, natūraliai pamatytume tiekimo tinklą, kurį palaiko.

// funds a set of activities or programmes

Hmm. This actually go much deeper than one might anticipate -- activities or programmes -- tend to have all aspects of volition and cognition as well. Will we not require the entire f(x)=y to wrap it? :)

It looks like it's what we'd naturally have by having products on 0oo, because products here are connected to projects, and them with ideas and goals... by buying on 0oo, one would naturally see supply network that one's supporting.